A világ legkifinomultabb hirdetés-targetálási adatbázisát építi fel a Facebook az új fizetési szolgáltatásának köszönhetően. A közösségi oldal most már nem csak azt fogja tudni, hogy milyen témákat kedvelünk és milyen hirdetésekre kattintunk, hanem azt is pontosan tudja majd a Facebook Payen keresztül, hogy milyen termékekért, szolgáltatásokért vagyunk hajlandók pénzt kiadni és azt is, hogy mennyit. Ha nem is jön össze a Libra-projekt, a Facebook Pay-jel masszív hirdetési bevételekre tehet szert a közösségi oldal.
Cikkünk folyamatosan frissül a háború aktualitásaival.
Ismét előkerült Prigozsin neve.
"Ne hagyja, hogy kötvényalapot adjanak el önnek!"
Hatalmas robbanással semmisült meg az eszköz.
De nincsenek, véli az ING Bank vezető elemzője.
Sorra húznak el mellettünk az uniós országok.
Milyen következményekkel járhat a csapok elzárása?